Faktury VAT, gwarancje, definiowanie stawek podatkowych
Podczas dodawania produktu określamy stawkę VAT oraz to, czy udzielamy gwarancji na produkt. W każdej chwili możemy też dokonać zmian w tych ustawieniach.
Karta gwarancyjna i faktura są wysyłane klientowi sklepu za pośrednictwem poczty e-mail w taki sposób, aby administrator sklepu wiedział czy zostały one pobrane przez klienta. Mamy możliwość sprawdzenia kiedy i na jaki adres e-mail zostały one wysłane oraz opcję ponownej wysyłki dokumentów.
Dodatkowo, system sam sprawdza czy dokumenty zostały pobrane przez klienta. Jeśli nie - automatycznie wysyła je ponownie. Nie musisz martwić sie, że klient nie dostanie ich na czas. Jedynie w przypadku podania przez klienta błędnego adresu e-mail dokumenty mogą do niego nie dotrzeć. Wtedy istnieje możliwość zmiany adresu i przesłania dokumentów jednym kliknięciem na właściwy.
Zobacz jak stworzyć kartę gwarancyjną:
Faktury wysyłane mailem
Faktury są wysyłane klientowi za pośrednictwem poczty e-mail w taki sposób, aby administrator sklepu wiedział czy faktura została pobrana. Mamy możliwość sprawdzenia kiedy i na jaki adres zostały wysłane dokumenty oraz opcję ich ponownej wysyłki.
Dodatkowo, system sam sprawdza czy dokumenty zostały pobrane przez klienta. Jeśli nie - wysyła je ponownie. Nie musisz martwić się, że klient nie dostanie ich na czas. Jedynie w przypadku podania przez klienta błędnego adresu e-mail, dokumenty mogą do niego nie dotrzeć. Wtedy masz możliwość zmiany błędnego adresu i przesłania dokumentów jednym kliknięciem na właściwy.
Zobacz jak to się robi:
Obsługa zwrotów
IdealnySklep zapewnia obsługę zwrotów towarów w przypadku odstąpienia klienta od umowy sprzedaży.
Moduł wystawiania faktur korygujących umożliwia łatwe ich generowanie oraz wysyłkę dokumentu do klienta pocztą e-mail. Ważnym elementem tej procedury jest otrzymanie przez administratora sklepu informacji o odebraniu przez klienta faktury korygującej.
Na potrzeby rozliczeń podatkowych IdealnySklep generuje raporty pobrania faktur korygujących przez klienta.
Zobacz jak to się robi:
Integracja z płatnościami elektronicznymi
IdealnySklep w pełni współpracuje z systemem PayU, który obejmuje wszelkie płatności internetowe oraz akceptację kart płatnicznych.
Istnieje także możliwość podłączenia pod inny system obsługi płatności internetowych.