Zarządzanie użytkownikami
W zakładce Klienci masz możliwość zarządzania zebranymi o nich informacjami.
Znajdziesz tam listę klientów, ich dane adresowe, a także informacje o złożonych zamówieniach bieżących i już zrealizowanych. Masz również dostęp do korespondencji mailowej prowadzonej z klientami.
Wyszukiwarka klientów
Zaprojektowaliśmy prostą wyszukiwarkę klientów, wystarczą dwa kliknięcia aby wyszukać klienta.
Często musisz szybko wyszukać klienta - wystarczy, że podasz dowolny fragment nazwy, numer nip czy numer faktury, a wyszukiwarka szybko odszuka klienta pokazując informacje, których szukasz.
CRM
CRM to narzędzie, z którego korzysta coraz więcej firm. Jest to prosty system zarządzania kontaktami z klientami. Każdy, kto zaczął korzystać z CRM nie wyobraża sobie pracy bez niego.
W CRM zapisujesz informacje dotyczące kontaktów z klientem. Notatki są przypisane do konkretnego klienta. Dzięki temu nie grozi Ci utrata ważnych informacji zapisywanych tradycyjnie na stosach karteczek. Przykładowo, istnieje możliwość ustawienia przypomnienia o umówionym kontakcie z klientem.
W przypadku zmiany pracownika zajmującego się kontaktem z klientami, nowa osoba po zapoznaniu się z historią notatek dotyczących danego klienta może bez problemu kontynuować rozmowy.
Do CRM przenoszone są też automatycznie informacje zapisane przez klienta w formularzu kontaktowym sklepu.
CRM to doskonałe narzędzie do zapisywania klientów na produkty, które niebawem będą w sprzedaży. Kiedy są już dostępne w sklepie, wyświetlasz tylko notatki powiązane z tym produktem i informujesz klientów pocztą e-mail lub telefoniczne o nowej dostawie. Pomyśl, ile oszczędzasz czasu, dzięki wszystkim informacjom zapisanym w CRMie
Tworzenie zamówienia na podstawie poprzedniego
Bardzo przydatna funkcja, dzięki której możesz stworzyć kolejne zamówienie w imieniu stałego klienta na podstawie poprzedniego podczas rozmowy telefonicznej.
Za pomocą ekspresowej wyszukiwarki należy wyszukać klienta, następnie wybrać opcję Utwórz nowe zamówienie z tych danych, a system automatycznie przeniesie nas do sklepu. Postępujemy jak klient - wybieramy produkty i wkładamy je do koszyka, a kiedy klikniemy Złóż zamówienie program przekieruje nas do formularza składania zamówienia, gdzie wszystkie pola będą już wypełnione danymi klienta. Wystarczy sprawdzić czy sposób dostawy i płatności się zgadza i kliknąć Złóż zamówienie.
Zobacz jak to się robi:
Wiadomości przesyłane formularzem kontaktowym w CRM
W zakładce Kontakt zanajdują się dane do kontaktu ze sklepem, jest tam też formularz kontaktowy. Wpisane tam przez klienta informacje automatycznie pojawiają się w CRM-ie, dzięki czemu jest do nich łatwy dostęp.